Jäsenyys

Olet tervetullut MLL:n Iisalmen yhdistyksen jäseneksi!

Jäsenyys ei velvoita aktiiviseen toimintaan, mutta jos olet kiinnostunut vapaaehtoistoiminnasta, olet tervetullut mukaan.
Jäsenyys on myös kannanotto lapsiperheiden puolesta ja samalla kannatat Iisalmen yhdistyksen toimintaa.

Jäsenhankinta on yhdistyksemme yksi varainhankintamuodoista. Jäsenmaksusta 7,50e jää Iisalmen yhdistykselle ja täällä Iisalmessa käytämme sen perhekeskus Onni ja Ilonan vuokrakustannuksiin. Haluamme tarjota lapsiperheille kynnyksettömän kohtaamispaikan vertaisryhmineen, jonne tuleminen ei vaadi jäsenyyttä tai osallistumismaksua.

VUOSITTAINEN JÄSENMAKSUMME ON 25e

(Iisalmen yhdistys 7,50e , piiri 5e, keskusjärjestö 12,50e)

Liity jäseneksi osoitteessa https://liityjaseneksi.mll.fi/

Jäsenedut

Paikallisedut Iisalmessa

Kenkä- ja asusteliike Stiletto: -10% normaalihintaisista tuotteista Iisalmen myymälästä.

Optiikka Julkunen: -25% normaalihintaisista tuotteista (ei koske lääkärimaksuja)

Ravintola Pikku Iita: jäsenille lounas 8,50e. Lapset 5-10v lounas 5e. Lapset 0-4v ruokailevat maksutta.

Valtakunnalliset edut

Lapsemme-lehti 4 krt/vuosi sekä paljon muita valtakunnallisia jäsenetuja